Transakcja przejęcia przez BRE Bank kontroli nad spółkami Call Center Poland, ContactPoint i Communication One Consulting uzyskała zgodę UOKiK.

BRE Bank oprócz świadczenia usług bankowych jest udziałowcem spółki prowadzącej centrum telefoniczne, które zajmuje się telemarketingiem. Call Center Poland, ContactPoint i Communication One Consulting z Warszawy m.in. prowadzą centra telefoniczne oraz wykonują badania marketingowe i opinii publicznej.

Zobacz: UOKiK ukarał Getin Noble Bank

Ich właścicielem jest będąca w stanie upadłości spółka Internet Group. W wyniku koncentracji BRE Bank przejmie m.in. wszystkie akcje i udziały spółek Call Center Poland, ContactPoint oraz Communication One Consulting jako rozliczenie wierzytelności z tytułu kredytów i obligacji.

Po przeprowadzeniu postępowania antymonopolowego Prezes Urzędu uznała, że koncentracja nie doprowadzi do istotnego ograniczenia konkurencji.

PS/źródło:UOKiK

Zobacz także:

UOKiK: Euro Bank naruszył zbiorowe interesy konsumentów

UOKiK skontrolował umowy o karty płatnicze