statystyki

Spoty profrekwencyjne nie są przekazem handlowym

29.08.2011, 07:34; Aktualizacja: 29.08.2011, 07:36

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyjaśnia, że wszelkiego rodzaju przekazy dotyczące udziału w wyborach, nie zawierające elementów popierających któregokolwiek kandydata, konkretną partię polityczną lub komitet wyborczy nie stanowią przekazu handlowego.

Dotyczy to szczególnie tzw. spotów profrekwencyjnych, edukacyjnych czy społecznych zachęcających np. do udziału w wyborach, czy skorzystania ze strony internetowej służącej weryfikacji obietnic wyborczych.


Pozostało 34% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane