Prezes UOKiK zakwestionowała postanowienia, które znalazły się w regulaminie sklepu internetowego glany.pl.

Regulamin sprzedawcy zastrzegał m.in., że konsument rezygnując z zakupu musiał zwrócić koszty dostarczenia produktu.

Zobacz: UOKiK ukarał spółkę Altvater z Piły za stosowanie nieuczciwych opłat za śmieci

Co więcej, na podstawie kolejnego niezgodnego z prawem warunku, klient musiał mieć paragon, jeżeli chciał zwrócić towar kupiony w sieci.

Właściciel sklepu internetowego glany.pl, spółka GRIP, zobowiązał się do zmiany niezgodnych z prawem postanowień, dlatego na przedsiębiorcę nie została nałożona kara finansowa. Spółka musi to zrobić w ciągu 30 dni od daty uprawomocnienia się decyzji.

PS/źródło: UOKiK

Zobacz także:

Leroy Merlin Polska wprowadził klientów w błąd