statystyki

UOKiK: ClickQuickNow wprowadzała konsumentów w błąd

15.11.2012, 13:36; Aktualizacja: 15.11.2012, 13:39
Prezes UOKiK uznała, że spółka ClickQuickNow wprowadzała konsumentów w błąd. W regulaminach konkursów organizowanych przez firmę brakowało bowiem podstawowych informacji dotyczących warunków uczestnictwa.

ClickQuickNow to spółka zajmująca się przetwarzaniem danych i zarządzaniem stronami internetowymi. Jest organizatorem konkursów on-line oraz SMS-owch, m.in. najszybszy sms wygrywa czy najszybszy wygrywa.


Pozostało jeszcze 78% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • Jerzy Dobosz(2018-12-19 00:23) Zgłoś naruszenie 60

    Prezes UOKIK uznał a rzeczona spółka jeszcze bardziej nasiliła wysyłanie niezamawianych maili. A ponadto wprowadza przy okazji w błąd, gdyż podaje jakiś adres do rzekomego wycofania zgody na otrzymywanie maili który następnie kieruje pod inny adres ten pod następny gdzie już niczego nie daje się zrobić. W normalnym kraju oszuści trafiliby do więzienia przy okazji będąc pozbawieni praw obywatelskich oraz płacąc sowite kary. Ale w Polsce obecnie nic się nie daje zrobić. W tej sytuacji pozostaje załatwić tę sprawę chyba za pomocą samosądu i wymierzyć odpowiednią dotkliwą karę prywatnie. Tylko po co nam w Polsce taka dziadowska władza, po co nam takie dziadowskie partie i po co nam tabuny darmozjadów powsadzane na rozmaite stanowiska pracy pozorowanej w wymyślonych urzędach. Skoro nie potrafią się uporać z oszustami, to raz na zawsze wynocha z urzędów. Won !!

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane