statystyki

SOKiK: Sms od organizatora loterii nie może wprowadzać w błąd

04.09.2013, 13:02; Aktualizacja: 04.09.2013, 13:07
Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podtrzymał decyzję Prezes UOKiK nakładającą karę w wysokości ponad 86 tys. zł na organizatora konkursu telewizyjnego spółkę One-2-One za stosowanie praktyk wprowadzających konsumentów w błąd.

Wyrok sądu dotyczy decyzji Prezes UOKiK z lipca 2011 roku. Wówczas Urząd uznał, że spółka One-2-One wprowadziła konsumentów w błąd nierzetelnie informując o nagrodach.


Pozostało 62% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane