PANEL I Modele marketingu usług prawnych
15.15-15.35 Marketing usług prawnych w zawodach zaufania publicznego. prof. dr hab. Hubert Izdebski, Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego
15.35–15.55 Legal service marketing in the USA.prof. Francis Conte, Fulbright Visiting Scholar
16.50–17.10 Jakość usług prawnych w kontekście budowania relacji z klientami, mgr Andrzej Kłosowski, MBA Szkoła Główna Handlowa
17.10-17.30 Udział firm konsultingowych w tworzeniu strategii marketingowych dla kancelarii, Jakub Zadrożny, Glaubicz Garwolińska Consultants
18.00–18.20 Marketing usług prawnych a spór o prawo w nowoczesnych społeczeństwach, dr Tomasz Kozłowski, Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego
18.20–18.40 Marketing usług prawnych w kontekście zasady lojalności wobec klienta, mgr Paweł Skuczyński, Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego
Konferencja ma charakter otwarty.
UW/AS
Zobacz także: