statystyki

UOKiK: Reklama Euro Netu wprowadzała konsumentów w błąd

28.10.2013, 12:05; Aktualizacja: 28.10.2013, 12:21
Prezes UOKiK uznała, że reklama spółki Euro Net wprowadzała klientów w błąd i nałożyła na przedsiębiorcę karę w wysokości ponad pół miliona złotych.

Spółka Euro Net jest właścicielem sklepu internetowego Euro.com.pl oferującego sprzęt RTV i AGD.


Pozostało 81% tekstu

Prenumerata wydania cyfrowego

Dziennika Gazety Prawnej
7,90 zł
cena za dwa dostępy
na pierwszy miesiąc,
kolejny miesiąc tylko 79 zł
Oferta autoodnawialna
KUPUJĘ
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane