statystyki

Zespół ds. obsługi klientów włoskich w DZP

28.01.2009, 12:50; Aktualizacja: 19.03.2011, 01:32
 Z początkiem 2009 roku w kancelarii Domański Zakrzewski Palinka oficjalnie rozpoczął swą działalność zespół wyspecjalizowany w obsłudze klientów z rynku włoskiego.

Dział powstał w odpowiedzi na potrzeby włoskich klientów, inwestujących bądź prowadzących działalność gospodarczą w Polsce, którzy są zainteresowani kompleksową obsługą prawną. Kancelaria oferuje doradztwo prawne w języku włoskim, świadczone przez specjalistów ze znajomością systemu prawnego i kultury biznesowej tego kraju. Aby zapewnić sprawną i dostosowaną do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstw obsługę, DZP ściśle współpracuje z kancelariami włoskimi m.in. w Rzymie, Mediolanie, Turynie i Padwie.


Pozostało jeszcze 0% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane