Podczas specjalnej konferencjiPrzedstawiciele kancelarii Baker & McKenzie przypomnieli, że decydując się na organizację Euro 2012, Polska zobowiązała się do wprowadzenia licznych zmian legislacyjnych regulujących prawo własności intelektualnej.

Wyjaśnili jak powinny wyglądać konieczne zmiany w polskim prawie własności intelektualnej oraz jakie konsekwencje może powodować ich brak.

-Problem public viewing, ambush marketing oraz ochrona oznaczeń dotyczy bardzo szerokiej grupy osób: polskich przedsiębiorców, urzędników, kibiców, sądy. Żeby uniknąć wysokich kar, należy uzupełnić luki
w prawie. „Podczas Euro 2008 w Austrii oraz Szwajcarii zatrzymano 200 tys. podróbek, zanotowano ponad 300 przypadków ambush marketingu oraz 60 przypadków nielicencjonowanego Public Viewing*. Tego typu problemów można uniknąć, wprowadzając odpowiednie regulacje prawne” –
powiedział Marek Rosiński, Wspólnik, Partner Zarządzający Baker McKenzie.