Warszawska Kancelaria, założona przez Jerzego Pieróga, jednego z pionierów zamówień publicznych w Polsce, z okazji 15-lecia swojego istnienia zmieniła nazwę, model biznesowy, ofertę, a także wizerunek.

Dynamiczny rozwój Kancelarii i jej zespołu oraz tegoroczny jubileusz 15-lecia działalności Kancelarii na rynku, przyczyniły się do podjęcia wielu przełomowych działań na rzecz klientów i przeprowadzenia rebrandingu.

W procesie rebrandingu uległa zmianie nazwa Kancelarii, która stała się kancelarią partnerską PIERÓG & Partnerzy. Od teraz Kancelarię Prawną PIERÓG & Partnerzy tworzy i rozwija zespół trzech Partnerów: adwokat Jerzy Pieróg, radca prawny Joanna Presz-Król, radca prawny Marzena Jaworska oraz precyzyjnie budowany od 1998 roku kilkunastoosobowy zespół radców prawnych, adwokatów, aplikantów, prawników i pracowników administracyjnych.

- Każdy nasz ruch jest starannie przemyślany. Zawsze wybieramy najbardziej optymalne rozwiązania prawne. Do gry kierujemy tylko najlepszych, sprawdzonych i zaufanych - przytacza credo Kancelarii Założyciel Jerzy Pieróg.

Dotychczasowa historia sukcesu Kancelarii oparta jest na wiodącej specjalizacji Kancelarii, która połączyła zespół PIERÓG & Partnerzy, tj. zamówieniach publicznych.

- W ramach obecnych przekształceń, oferta Kancelarii została poszerzona o kolejne sześć specjalizacji. Wynikają one z nowych doświadczeń, kwalifikacji i tytułów zawodowych całego zespołu, zdobywanych przez ostatnie lata - informuje Partner Zarządzający Joanna Presz-Król.

Dzisiaj zespół PIERÓG & Partnerzy świadczy kompleksową obsługę prawną krajowych i zagranicznych podmiotów gospodarczych, podmiotów udzielających zamówień publicznych, wykonawców zamówień publicznych, jak również organów administracji państwowej i samorządowej w obszarze siedmiu specjalizacji:

  • zamówień publicznych
  • PPP (partnerstwa publiczno-prywatnego) i koncesji
  • inwestycji budowlanych
  • funduszy i pomocy publicznej
  • TMT (technologii, mediów, telekomunikacji)
  • obsługi korporacyjnej
  • sporów sądowych i administracyjnych.

- Efektywna współpraca z liderami z sektora prywatnego i publicznego, oparta na zaufaniu jakim nasz zespół jest obdarzany przez Klientów, to największe wyróżnienie i motywacja do wytężonej pracy oraz kapitał do dalszego rozwoju - podkreśla Partner Marzena Jaworska.

Oprócz nowej nazwy, modelu biznesowego i oferty, Kancelaria w relacjach z otoczeniem i klientami posługuje się nowymi materiałami identyfikacji wizualnej. Zmianie uległo logo, a także strona internetowa, której grafika oparta jest na fragmentach sześciu obrazów - poliptyku „Historia Labiryntu”, namalowanych specjalnie dla Kancelarii przez znaną na rynku sztuki malarkę - Karolinę Jaklewicz. Obrazy stały się elementem wystroju siedziby Kancelarii, są też odzwierciedleniem wieloletniej pasji kolekcjonerskiej Założyciela Kancelarii.