Linie lotnicze ignorują skargi pasażerów i nie wypłacają odszkodowań

autor: Małgorzata Kryszkiewicz11.08.2011, 03:00; Aktualizacja: 11.08.2011, 09:01

Linie lotnicze mają zbyt dużo swobody w kształtowaniu warunków przewozu. Nie zawsze pasażer może liczyć na pomoc Urzędu Lotnictwa Cywilnego. Linie lotnicze zazwyczaj nie zwracają pieniędzy za niewykorzystany bilet.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • Marek(2015-03-04 20:55) Zgłoś naruszenie 00

    cztery miesiące temu wysłałem wniosek o odszkodowanie za lot z warsz do Paryza. Korzystałem z darmowych formularzy www.odszkodowaniezalot.com. Czy ktoś z nich może korzystał? Trochę się niecierpliwie, choć z drugiej strony piszą ludziska, ze trzeba być cierpliwym...

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane