6 sposobów na odzyskanie pieniędzy za nieudany zakup

autor: Małgorzata Piasecka - Sobkiewicz10.01.2011, 03:00; Aktualizacja: 10.01.2011, 16:47

Możliwość odzyskania pieniędzy za nieudany zakup i zwrócony towar bez wad zależy od rodzaju i miejsca zawartej umowy ze sprzedawcą. W przypadku wystąpienia wad w towarze nabywca ma prawo zgłosić sprzedawcy jego niezgodność z umową, nawet wówczas gdy zakupił go na wyprzedaży po obniżonej cenie.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (3)

  • Leszek(2011-02-10 19:12) Zgłoś naruszenie 00

    sposobow jest wiele, warto jeszcze wspomniec o sposobie oszczedzania na zakupach, pierwsze co zrobilem to zalozylem konto, wzialem w Getin bo dostepne 24h, internetowe i bez oplat, nie sadzilem ze kupujac wszystko przez internet mozna oszczedzac takie sumy miesiac w miesiac. Polecam bo warto

    Odpowiedz
  • smiszno i straszno(2011-01-30 05:13) Zgłoś naruszenie 00

    "przepisy nie przewidują możliwości zwrotu zakupu" Jedna z tysiecy glupot made in Poland.

    Odpowiedz
  • rzecznik konsumentów(2011-01-21 23:16) Zgłoś naruszenie 00

    "Konsument, który robi zakupy w tradycyjnym sklepie, może odzyskać pieniądze za nieudany zakup, tylko wówczas gdy nabył towar niezgodny z umową i zgłosił sprzedawcy reklamację w terminie" - coś tu chyba nie tak! Zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zm. KC - towar niezodny z umową w pierwszej kolejności podlega naprawie lub wymianie na nowy. Dopiero w dalszej kolejności (pod pewnymi warunkami) konsument może odstąpić od umowy. Proszę nie wprowadzac konsumentów w błąd i pisać precyzyjnie

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane