Jak cię widzą, tak cię piszą, czyli identyfikacja wizualna kancelarii

08.03.2020, 18:00; Aktualizacja: 08.03.2020, 18:17
kancelaria

kancelariaźródło: ShutterStock

Istotnym aspektem działalności każdej kancelarii jest zaistnienie w świadomości odbiorców. Wizerunek, jaki budujemy poprzez działania komunikacyjne, ma wpływ na to, jak postrzegają nas klienci, a co za tym idzie, czy kupią nasze usługi. Jednym z podstawowych narzędzi budowania wizerunku jest identyfikacja wizualna, która dotyczy zarówno kancelarii już istniejących, jak i tych wchodzących na rynek, które dopiero stoją przed wyzwaniem budowania swojej marki.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło: Źródło zewnętrzne
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

  • Mecenas(2020-03-08 18:58) Zgłoś naruszenie 50

    kolejna nagonka jakiś PR. A prawda jest taka, że dobrzy prawnicy (podobnie w innych zawodach) nie potrzebują żadnej reklamy. Bo najlepsza jest ta "szeptana", czyli zadowoleni klienci. Jedyne, co prawnikowi potrzeba, to prosta strona www, żeby można było szybko odnaleźć dane kontaktowe. Ale w biznesie prawniczym najważniejsze jest - NAZWISKO

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane