Koronawirus może pokrzyżować plany urlopowe. Jakie prawa ma klient biura podróży i linii lotniczych?

autor: Andrzej Moroz26.02.2020, 12:39; Aktualizacja: 24.03.2020, 11:56
Coraz bardziej niepokojące doniesienia docierają z Chin oraz Półwyspu Apenińskiego, gdzie od poprzedniego tygodnia zanotowano ponad 200 przypadków zakażenia koronawirusem (SARS-CoV-2). Światowa Organizacja Zdrowia sklasyfikowała obecną sytuację jako „stan zagrożenia zdrowia publicznego o zasięgu międzynarodowym”

Coraz bardziej niepokojące doniesienia docierają z Chin oraz Półwyspu Apenińskiego, gdzie od poprzedniego tygodnia zanotowano ponad 200 przypadków zakażenia koronawirusem (SARS-CoV-2). Światowa Organizacja Zdrowia sklasyfikowała obecną sytuację jako „stan zagrożenia zdrowia publicznego o zasięgu międzynarodowym”źródło: ShutterStock

Wielu osobom wystąpienie nowych ognisk wirusa pokrzyżuje plany urlopowe. Warto pamiętać, że w takiej sytuacji może istnieć prawna możliwość wyegzekwowania zwrotu zapłaty. Wszystko zależy od tego, czy wyjazd organizowany był przez tzw. organizatora turystyki, czy też na własną rękę.

wróć do artykułu

Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło: Źródło zewnętrzne
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane