Sprzedaż marki: Social media jako przedmioty obrotu

27.01.2018, 13:00
Zasady Facebooka akceptowane przez nas przy założeniu konta są niczym innym jak wiążącą umową określającą prawa i obowiązki użytkownika i portalu społecznościowego wobec siebie nawzajem

Zasady Facebooka akceptowane przez nas przy założeniu konta są niczym innym jak wiążącą umową określającą prawa i obowiązki użytkownika i portalu społecznościowego wobec siebie nawzajemźródło: ShutterStock

Niemal każda szanująca się marka na rynku posiada swój fanpage na Facebooku, większość z nich ma Instagrama i niewiele mniej prowadzi Twittera. Trudno się dziwić, że portale społecznościowe są tak mocno eksploatowanym kanałem marketingowym, skoro spędzamy na nich średnio godzinę dziennie. Czy zmiana administratora profilu w social mediach jest legalna? I co zrobić z kontami w przypadku sprzedaży marki?

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane