Szymielewicz: By skorzystać na RODO, trzeba połączyć interes firmy z interesem klienta

autor: Bartosz Lewicki30.11.2017, 07:00; Aktualizacja: 22.02.2018, 16:49
Katarzyna Szymielewicz. Fot.: Daniel Seiffert/Fundacja Panoptynon

Katarzyna Szymielewicz. Fot.: Daniel Seiffert/Fundacja Panoptynonźródło: Materiały Prasowe

- Wygrają najmądrzejsi. Wygrają te firmy, które potrafią połączyć swój interes z interesem konsumenta - mówi Katarzyna Szymielewicz, prezeska Fundacji Panoptykon, o unijnym rozporządzeniu dotyczącym ochrony danych osobowych.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:gazetaprawna.pl
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (6)

  • RP(2018-01-29 20:42) Zgłoś naruszenie 30

    Kogo ona chce tym bełkotem przekonać , tylko restrykcje , za komuny to była jednak większa wolność.

    Odpowiedz
  • dd(2018-01-23 08:38) Zgłoś naruszenie 20

    nie po to zakłada się firmę by mieć współne interesy z klientem. infantylizm.

    Odpowiedz
  • Przedsiębiorca(2018-01-20 11:35) Zgłoś naruszenie 30

    Nie jest prawdą, że firmy, czy konsumenci zyskają. Wdrożenie, administracja nadzór kosztuje, a to wszystko odbija się w cenie produktu czy usługi. Do tego dochodzi poczucie, że niczemu to nie służy, robota głupiego. Etycznym firmom przysparza to kłopotu i kosztów, a spamerzy i tak RODO obejdą bez trudu.

    Odpowiedz
  • DW(2017-12-07 13:51) Zgłoś naruszenie 03

    Pani Szymielewicz jak zwykle trafia w moją opinię na ten temat. Gratuluję artykułu.

    Odpowiedz
  • krzysztof(2017-12-03 15:51) Zgłoś naruszenie 30

    Ludzie przy okazji umów oraz kontaktów z firmami przekazują zgody na przetwarzanie danych, czasem nawet dziesiątkom firmy, przez takie regulacje wydaje im się, że nikt nie ma prawa się z nimi kontaktować. Mamy czasy internetu, dane są i będą przetwarzane w setkach miejsc, w większość ludzie sami je tam umieszczają. Jak dla mnie to zbędne i irracjonalne przepisy a zyskają na nich tylko "eksperci od rodo".

    Odpowiedz
  • janK(2017-11-30 13:02) Zgłoś naruszenie 23

    Wypowiedzi Pani Szymielewicz są trafne. Na RODO nie należny patrzeć tylko przez pryzmat kar, strachu. To szansa na uporządkowanie wielu spraw. Niestety wiele firm jeszcze nie wie co i jak robić. Jest niska świadomość.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane