Nie wszystkie prezenty możemy zwrócić

autor: Małgorzata Kryszkiewicz02.01.2009, 03:00

Sprzedawca nie ma obowiązku przyjąć zwrotu towaru, jeżeli jest on pełnowartościowy i nieuszkodzony. Musi natomiast zaakceptować zwrot w ramach reklamacji.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Redakcja gazetaprawna.pl
Źródło:GP
Polub Gazetaprawna.pl

Polecane

Reklama

Komentarze (2)

  • aga(2009-05-10 23:52) Zgłoś naruszenie 00

    Pracuje w sklepie i wiele razy zdarzyło mi się że klienci przychodzili zwrócić kapelusz, bo w domu się okazało że nie pasuje do płaszcza!! I jeszcze się kłócą że są zwroty, że oni znają ustawę, że dojdą sprawiedliwości!!
    Chciałabym prosić o podanie artykułu który uzasadnia konkretnie niekonieczność przyjmowania zwrotów.

    Odpowiedz
  • Jagoda(2011-10-15 11:35) Zgłoś naruszenie 00

    Proszę o podanie artykułu na mocy, którego można odmówić zwrotu towaru.
    Klientki nadmiernie nadużywają uprzejmości sprzedawcy domagając się wielokrotnie wymian albo zwrotu gotówki ( dodam tylko, że dotyczy to bielizny).

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane