« Powrót do artykułu

Zgoda na rozpowszechnianie wizerunku nie może być dorozumiana

Reprezentowanie firmy w czasie konkursu fryzjerskiego w roli modelki nie jest tożsame z akceptacją wykorzystywania zdjęć, wykonanych podczas imprezy do celów reklamowych.

fotograf

żródło: ShutterStock

Pozwani wykorzystali pobraną z internetu fotografię podczas przygotowania materiałów reklamujących prowadzony przez nich salon

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

  • piotrek(2016-09-19 09:14) Zgłoś naruszenie 00

    "poszukiwali modelki, która ZACHWIAŁABY (?) zaprezentować ich stylizację podczas konkursu" - autokorekta nie zawsze jest dobra :)

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!