statystyki

Prawnicy powinni mówić do ludzi prościej

01.04.2016, 14:48; Aktualizacja: 01.04.2016, 15:44

Brytyjska komisja nadzorująca zawody prawnicze nakłania adwokatów do porzucenia żargonu branżowego w kontaktach z klientami.

Reklama


Prawnicy powinni wziąć przykład od przedstawicieli innych zawodów i pracować nad usunięciem ze swojego języka technicznych, niezrozumiałych dla przeciętnej osoby zwrotów - to jeden z głównych wniosków płynących z raportu na temat barier w dostępie do pomocy prawnej, opublikowanego właśnie przez Komisję ds. Usług Prawniczych (Legal Service Board), niezależne ciało nadzorujące samorządy adwokackie w Anglii i Walii.


Pozostało jeszcze 70% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam już kod SMS
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama