statystyki

Kancelaria to biznes, a biznes wymaga promocji

02.11.2015, 08:19; Aktualizacja: 03.11.2015, 10:41
Agata Rewerska

Agata Rewerskaźródło: Materiały Prasowe

Agata Rewerska, radca prawny, prowadząca Szkołę Prawa Procesowego AD EXEMPLUM: Jasne, precyzyjne i niebudzące wątpliwości określenie, co może w ramach promocji własnej kancelarii każdy adwokat i każdy radca prawny oraz zrównanie w tym zakresie radców i adwokatów z pozostałymi przedsiębiorcami, stało się w chwili obecnej najistotniejszą kwestią dla rozwoju obu Samorządów.

Reklama


Reklama


Ewa Maria Radlińska: Obecnie (od 1 lipca br.) w Kodeksie Etyki Radcy Prawnego nie ma nic o pośrednictwie przy pozyskiwaniu klientów i zakazie korzystania z tego. Jak więc radcowie mogą na gruncie znowelizowanych zasad etycznych korzystać ze wsparcia profesjonalnych podmiotów przy pozyskiwaniu klientów?

Agata Rewerska

Agata Rewerska

źródło: Materiały Prasowe


Pozostało jeszcze 57% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 89,90 zł
Zamów abonament

Mam już kod SMS
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Polecane

Reklama

Komentarze (1)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Prawo na co dzień

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama