statystyki

Szachownicy nie można zastrzec, bo to motyw podstawowy

19.05.2015, 08:30; Aktualizacja: 19.05.2015, 09:58

Aby znak towarowy został zarejestrowany na poziomie unijnym, niezbędne są elementy odróżniające. Muszą być kojarzone z daną firmą na terenie UE. Tak uznał sąd w Luksemburgu w sprawie kratki Louis Vuitton

Reklama


Reklama


Samo zestawienie dwóch powszechnie używanych elementów dekoracyjnych: dwukolorowej szachownicy oraz wzoru łańcuszkowego nie sprawia, że stają się one znakiem odróżniającym danej firmy – stwierdził Sąd Unii Europejskiej w Luksemburgu w wyroku w sprawie Louis Vuitton Malletier przeciw Urzędowi Harmonizacji Rynku Wewnętrznego (OHIM).


Pozostało jeszcze 91% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 89,90 zł
Zamów abonament

Mam już kod SMS
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Prawo na co dzień

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama