statystyki

Szybkie odpowiadanie na maile to nie wszystko

22.04.2015, 13:25; Aktualizacja: 23.04.2015, 10:26

Czterech na pięciu prawników pracujących w małych i średnich kancelariach jest przekonanych, że jakość świadczonych przez nich usług jest ponadprzeciętna. Klienci niekoniecznie są tego samego zdania.

Reklama


Reklama


Z raportu "Epoka klienta" ("The Age of the Client") przygotowanego na zlecenie firmy LexisNexis wynika, że prawnicy często nie całkiem rozumieją potrzeby i priorytety osób, które zwracającą się do nich o pomoc. Autorzy badania przeprowadzili ponad 500 rozmów z klientami i 120 wywiadów z adwokatami, w których pytali o ich wzajemne relacje i zadowolenie ze współpracy. Jak się okazało, klienci znaczenie gorzej oceniają poziom udzielanej im pomocy prawnej niż same kancelarie.


Pozostało jeszcze 71% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 89,90 zł
Zamów abonament

Mam już kod SMS
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Prawo na co dzień

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama