statystyki

Rozmowy prawnika z klientem

30.06.2013, 09:36
Michał Ryszard Wysocki, stały mediator sądowy i asesor notarialny, współtwórca projektu Prawnik w mediacji.

Reklama


Prawidłowa komunikacja pomiędzy klientem, a jego prawnikiem jest nieodzowna dla skuteczności decyzji i działań podejmowanych przez tego prawnika. Bez należytej identyfikacji potrzeb i interesów klienta nie można podejmować w pełni świadomych i odpowiedzialnych decyzji dotyczących np. przystąpienia do negocjacji, mediacji, czy też skierowania sprawy do sądu. Wiadomo, że w toku rozmów stosuje się wiele zabiegów i narzędzi służących temu, aby prawnik mógł w możliwie najlepszy sposób zapoznać się z sytuacją klienta. Służą temu choćby rozmaite pytania i parafrazy. Jest jednak coś, co niczym solidny fundament, powinno leżeć u podstaw dobrego dialogu. Są to 3 proste zasady dobrej komunikacji:


Pozostało jeszcze 68% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama