statystyki

Trzy najczęstsze błędy prawników w komunikacji z klientami

14.06.2013, 12:00; Aktualizacja: 14.06.2013, 12:35
Michał Ryszard Wysocki, stały mediator sądowy i asesor notarialny, współtwórca projektu Prawnik w mediacji.

Reklama


Jakże często zdarza się, że prawnicy napotykają na pewne bariery w komunikacji ze swoimi klientami. Zapewne część z nich znajduje swoje przyczyny po stronie klientów, jednak bardzo często leżą one po stronie prawnika. W praktyce najczęściej pojawiają się 3 następujące błędy:


Pozostało jeszcze 89% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama