statystyki

E- Marketing a dane osobowe po nowelizacji – konferencja

30.03.2011, 11:49; Aktualizacja: 06.03.2013, 09:59

W dniu 12 kwietnia 2011 roku odbędzie się konferencja nt. „E- Marketing a dane osobowe po nowelizacji – bezpieczeństwo, prywatność i ochrona w sieci”.

Czy można szpiegować, monitorować pracowników w Internecie? Czy legalne jest blokowanie stron internetowych w firmie? Czy można zakazać pracownikowi podawania nazwy firmy w portalach społecznościowych? Czy adres IP jest daną osobową i czy można ją podawać? Jaka jest odpowiedzialność service provider-ów, host providerów itp.? Jak zabezpieczać dane na portalach społecznościowych – kto odpowiada w przypadku naruszeń na portalu internetowym? E-marketing w kontekście ochrony danych osobowych – jak prowadzić konkursy, jak przygotować mailing by nie był SPAM-em? Jak to naprawdę jest z „ciasteczkami” (cookies)? Czy zawsze potrzebna jest zgoda osoby, której dane przetwarzam w Internecie? Czy mogę przetwarzać dane bez konieczności uzyskiwania zgody?


Pozostało jeszcze 55% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane