statystyki

Komunikacja sądów z obywatelami

18.05.2009, 05:31; Aktualizacja: 19.03.2011, 01:25
Wprowadzenie szkoleń dla pracowników sądów, stosowanie nowych technologii w komunikacji z obywatelami, a także ujednolicenie pism sadowych i wprowadzenie czytelnych informacji dla obywateli-to postulaty, które pojawiły się po zaprezentowanym raporcie Fundacji FOR, oraz Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka pt. "Komunikacja sądów z obywatelami - badania empiryczne, wnioski, rekomendacje zmian".

Reklama


Raport dotyczący komunikacji z sądami podsumowuje badanie, którym zostało objętych losowo wybranych 10 % sądów powszechnych w całej Polsce- w tym 3 apelacyjnych, 11 okręgowych i 25 rejonowych.


Pozostało jeszcze 72% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane