statystyki

Prawne regulacje w branży farmaceutycznej

21.05.2009, 04:44; Aktualizacja: 19.03.2011, 01:25
W ostatnich miesiącach pojawiły się nowe regulacje prawne dotyczące reklamowania produktów leczniczych. Konsekwencją przepisów jest zmiana w sposobie funkcjonowania firm farmaceutycznych, oraz ich strategiach marketingowych.

 

Jak dostosować nowe narzędzia marketingowe sprzedaży leków do nowych warunków prawnych?- na to i wiele innych eksperci z dziedziny marketingu farmaceutycznego próbowali odpowiedzieć podczas konferencji „Paragraf 13” zorganizowanej przez Cooper Conferences.


Pozostało jeszcze 86% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Polecane