Portal Prawnik.pl we współpracy z Infor Training przygotował cykl szkoleń skierowanych do adwokatów, radców prawnych , notariuszy oraz sędziów i prokuratorów pod nazwą Akademia Prawnik.pl

Prawnicy chętnie poświęcają czas na doskonalenie umiejętności niezbędnych w ich prawniczej praktyce. Są to, na przykład, sposoby radzenia sobie ze stresem, trening publicznych wystąpień bądź też specyfika kontaktu z klientem kancelarii prawnej.

Akademia Prawnik.pl to cykl czterech szkoleń:

  • Wystąpienia publiczne,
  • Techniki radzenia sobie ze stresem,
  • Profesjonalna obsługa Klienta kancelarii prawnej,
  • Specjalistyczne negocjacje dla prawników,

Każde poszczególne szkolenie kończy się certyfikatem. Ukończenie wszystkich szkoleń z cyklu powoduje uzyskanie specjalnego dyplomu.

Szkolenia są prowadzone w grupach do 18 osób przez co dają możliwość przeprowadzenia ćwiczeń praktycznych oraz dyskusji.

Cele Akademii Prawnik pl.

  • Pokazanie metod autoprezentacji i prezentacji treści na forum zawodowym
  • Doskonalenie umiejętności efektywnego przekazywania zamierzonych informacji, kontrolowania własnych zachowań oraz panowania nad uwagą i zainteresowaniem odbiorców prezentacji.
  • Dostarczenie uczestnikom szkolenia wiedzy dotyczącej źródeł stresu oraz mechanizmów funkcjonowania w sytuacjach stresowych.
  • Trening rozpoznawania charakterystycznych dla siebie skryptów zachowań w obliczu stresu.
  • Pokazanie narzędzi na efektywności obsługi klienta w sądach i kancelariach.
  • Trening umiejętności niezbędnych w nawiązywaniu kontaktu i podtrzymywaniu trwałych więzi z klientem.
  • Rozwój technik negocjacyjnych niezbędnych do efektywnego funkcjonowania i działania w sytuacjach związanych z zawodem prawnika.
  • Przekazanie wiedzy i ćwiczenie umiejętności z obszaru psychologii negocjacji w środowisku prawniczym.

Korzyści dla uczestników Akademii Prawnik pl.

  • Wzmocnienie i rozwinięcie postaw osób występujących publicznie: rozwój osobistej wiarygodności, zaufania do siebie, pewności swoich poglądów oraz pozytywnego, partnerskiego stosunku do odbiorców prezentacji.
  • Rozwinięcie ekspresji i mowy ciała, jako istotnych czynników budowania wiarygodności osoby występującej publicznie.
  • Wzrost pewności siebie podczas prezentacji i lepsze radzenie sobie z tremą oraz stresem
  • Opanowanie umiejętności kontaktu z klientami w sytuacjach trudnych i nietypowych
  • Zwiększenie efektywności obsługi Klienta poprzez uwrażliwienie na jego specyficzne potrzeby
  • Pozyskanie umiejętności współpracy przy negocjacjach z różnymi typami osobowościowymi zarówno na poziomie emocjonalnym jak i poznawczym.
  • Opanowanie technologii przygotowania się do negocjacji i realizacji założonych celów.

oraz technik i trików negocjacyjnych.

  • Zdobycie umiejętności reakcji na stresujące sytuacje, szczególnie te związane z ekspozycją społeczną.

Tematy oraz program szkoleń został opracowany w oparciu o sugestie przedstawicieli zawodów prawniczych a także w oparciu o doświadczenie szkoleniowe prowadzących zajęcia. Są to Monika Klonowska i Rafał Rosłoniec.

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami o Akademii Prawnik.pl

Katarzyna Caban