Portal Prawnik.pl we współpracy z Infor Training przygotował cykl szkoleń skierowanych do adwokatów, radców prawnych , notariuszy oraz sędziów i prokuratorów pod nazwą Akademia Prawnik.pl
Prawnicy chętnie poświęcają czas na doskonalenie umiejętności niezbędnych w ich prawniczej praktyce. Są to, na przykład, sposoby radzenia sobie ze stresem, trening publicznych wystąpień bądź też specyfika kontaktu z klientem kancelarii prawnej.
Akademia Prawnik.pl to cykl czterech szkoleń:
- Wystąpienia publiczne,
- Techniki radzenia sobie ze stresem,
- Profesjonalna obsługa Klienta kancelarii prawnej,
- Specjalistyczne negocjacje dla prawników,
Każde poszczególne szkolenie kończy się certyfikatem. Ukończenie wszystkich szkoleń z cyklu powoduje uzyskanie specjalnego dyplomu.
Szkolenia są prowadzone w grupach do 18 osób przez co dają możliwość przeprowadzenia ćwiczeń praktycznych oraz dyskusji.
Cele Akademii Prawnik pl.
- Pokazanie metod autoprezentacji i prezentacji treści na forum zawodowym
- Doskonalenie umiejętności efektywnego przekazywania zamierzonych informacji, kontrolowania własnych zachowań oraz panowania nad uwagą i zainteresowaniem odbiorców prezentacji.
- Dostarczenie uczestnikom szkolenia wiedzy dotyczącej źródeł stresu oraz mechanizmów funkcjonowania w sytuacjach stresowych.
- Trening rozpoznawania charakterystycznych dla siebie skryptów zachowań w obliczu stresu.
- Pokazanie narzędzi na efektywności obsługi klienta w sądach i kancelariach.
- Trening umiejętności niezbędnych w nawiązywaniu kontaktu i podtrzymywaniu trwałych więzi z klientem.
- Rozwój technik negocjacyjnych niezbędnych do efektywnego funkcjonowania i działania w sytuacjach związanych z zawodem prawnika.
- Przekazanie wiedzy i ćwiczenie umiejętności z obszaru psychologii negocjacji w środowisku prawniczym.
Korzyści dla uczestników Akademii Prawnik pl.
- Wzmocnienie i rozwinięcie postaw osób występujących publicznie: rozwój osobistej wiarygodności, zaufania do siebie, pewności swoich poglądów oraz pozytywnego, partnerskiego stosunku do odbiorców prezentacji.
- Rozwinięcie ekspresji i mowy ciała, jako istotnych czynników budowania wiarygodności osoby występującej publicznie.
- Wzrost pewności siebie podczas prezentacji i lepsze radzenie sobie z tremą oraz stresem
- Opanowanie umiejętności kontaktu z klientami w sytuacjach trudnych i nietypowych
- Zwiększenie efektywności obsługi Klienta poprzez uwrażliwienie na jego specyficzne potrzeby
- Pozyskanie umiejętności współpracy przy negocjacjach z różnymi typami osobowościowymi zarówno na poziomie emocjonalnym jak i poznawczym.
- Opanowanie technologii przygotowania się do negocjacji i realizacji założonych celów.
oraz technik i trików negocjacyjnych.
- Zdobycie umiejętności reakcji na stresujące sytuacje, szczególnie te związane z ekspozycją społeczną.
Tematy oraz program szkoleń został opracowany w oparciu o sugestie przedstawicieli zawodów prawniczych a także w oparciu o doświadczenie szkoleniowe prowadzących zajęcia. Są to Monika Klonowska i Rafał Rosłoniec.
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami o Akademii Prawnik.pl
Katarzyna Caban