statystyki

Konsumenci wpadają w telekomunikacyjne pułapki

13.12.2008, 07:09; Aktualizacja: 19.03.2011, 01:59
Operatorzy telefoniczni  czy dostarczający usługi internetowe nie mogą utrudniać konsumentowi rezygnacji z automatycznego przedłużania umowy. Niezgodne z prawem jest także pobieranie  dodatkowych opłat za ponowną aktywację usług po ich uprzednim wyłączeniu.

Reklama


Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta postanowiła skontrolować przedsiębiorców świadczących usługi telefonii stacjonarnej, dostępu do Internetu oraz telewizji kablowej. Do Infolinii Konsumenckiej napłynęło bowiem wiele skarg, z których wynika, iż abonenci niezwykle często mają kłopoty z operatorami. Głównie skarżą się na trudności z wypowiedzeniem umowy, nienależyte świadczenie usług oraz nierzetelne informowanie o ofercie. W związku z powyższym UOKiK przeanalizował cenniki, regulaminy i warunki oferowane przez największych operatorów: UPC, Dialog, Toya, Aster, Tele2, Netia, Vectra, Multimedia oraz GTS Energis


Pozostało jeszcze 72% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam już kod SMS
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama