statystyki

SA: Leroy Merlin Polska wprowadzał konsumentów w błąd

22.01.2013, 12:16; Aktualizacja: 22.01.2013, 12:16
Sąd Apelacyjny orzekł, że sposób rozpatrywania reklamacji przez Leroy Merlin Polska wprowadzał konsumentów w błąd.

Reklama


Wyrok sądu dotyczy decyzji z października  2010 r. Zastrzeżenia Urzędu wzbudził sposób rozpatrywania reklamacji przez Leroy Merlin, stosowany do lipca 2010 r.


Pozostało jeszcze 85% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama