statystyki

SA : Sieć handlowa Tesco naruszyła zbiorowy interes konsumentów

10.10.2008, 09:39; Aktualizacja: 19.03.2011, 01:58
Klient Tesco wniósł skargę na sieć handlową, gdyż w materiałach reklamowych podane zostały nieprawdziwe informacje dotyczące sprzedawanego sprzętu. Sąd apelacyjny uznał że takie działania godzą w zbiorowy interes konsumentów.

Reklama


Sąd apelacyjny w Warszawie odroczył apelację Tesco, uznając że akcja promocyjna nie była jednorazowym działaniem. Akcja promocyjna spółki Tesco wprowadzając klientów w błąd jednocześnie godziła w zbiorowe interesy konsumentów.


Pozostało jeszcze 86% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama