statystyki

Amerykańska Komisja Handlu ukarała koncern Danone za wprowadzanie konsumentów w błąd

07.06.2011, 08:25; Aktualizacja: 07.06.2011, 08:32

Amerykańska Federalna Komisja Handlu zarzuciła koncernowi Danone ,iż brak jest dostatecznych dowodów na poparcie informacji, znajdujących się w reklamach jogurtów Activia sugerujących jakoby miały one właściwości wpływające na poprawę trawienia.

Reklama


Sprawa, w wyniku której francuski koncern Danone (w Stanach Zjednoczonych funkcjonuje pod nazwą Dannon) zapłaci 21 mln dolarów, dotyczy reklam jogurtów Activia oraz napojów DanActive. Federalna Komisja Handlu zarzuciła koncernowi, iż wprowadza konsumentów w błąd sugerując, że regularne picie jogurtu lub napoju pozytywnie wpływa na zdrowie.


Pozostało jeszcze 69% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama