statystyki

Poczta Polska naruszyła interesy konsumentów

19.11.2010, 06:41; Aktualizacja: 19.03.2011, 13:22
Wyrokiem Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Poczta Polska zapłaci karę w wysokości 6,6 mln złotych za nieterminowe dostarczanie przesyłek. Uznano tym samym, że przedsiębiorstwo państwowe naruszyło zbiorowe interesy konsumentów.

Reklama


Wyrok Sądu w całości potwierdził decyzję Prezesa UOKiK z grudnia 2008r., który uznał naruszenie obowiązku prowadzenia działalności gospodarczej z poszanowaniem dobrych obyczajów oraz słusznych interesów konsumentów. Jednocześnie nakazał zaniechania tego typu praktyk nakładając karę pieniężną w wysokości 6 660 000 zł.


Pozostało jeszcze 61% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane