statystyki

UOKiK: KIA Motors wprowadziła konsumentów w błąd

30.08.2011, 07:05; Aktualizacja: 30.08.2011, 07:07

Prezes UOKiK zakwestionowała praktyki KIA Motors Polska, polegające na nierzetelnym informowaniu klientów na oficjalnym serwisie internetowym koncernu motoryzacyjnego odnośnie zakresu gwarancji na samochody tej marki.

Reklama


Kia Motors Polska zajmuje się m.in. produkcją, sprzedażą oraz naprawą i konserwacją samochodów. Wątpliwości Urzędu wzbudziły nieprawdziwe informacje na temat zakresu gwarancji na stronie internetowej www.kiagwarancja.pl oraz niedozwolone postanowienie umowne w książkach gwarancyjnych pojazdów.


Pozostało jeszcze 77% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama