statystyki

NIK: Klienci sklepów internetowych są odpowiednio chronieni

13.08.2013, 12:20
Klienci sklepów internetowych mogą liczyć na bezpłatne porady prawne i dostęp do informacji w zakresie polityki konsumenckiej. Skargi konsumentów są rozpatrywane rzetelnie i terminowo- wynika z kontroli przeprowadzonej przez urzędników NIK.

Najwyższa Izba Kontroli prawidłowo oceniła pracę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, rzeczników konsumentów i organizacji konsumenckich. Jak wynika z przedstawionych wyników kontroli, w Polsce przestrzegamy standardów ochrony osób kupujących w sieci.


Pozostało jeszcze 74% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Polecane