statystyki

Reklama alkoholu tylko w godzinach nocnych

24.04.2009, 13:50; Aktualizacja: 19.03.2011, 13:16
Według projektu nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości, przekazanego Radzie Ministrów w styczniu przez resort zdrowia, reklamy piwa będą mogły być emitowane w mediach wyłącznie między godz. 23 a 6.  

Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (DZ.U.z 2007, nr. 70,poz. 473). W sklepach ma pojawić się więcej informacji o szkodliwości alkoholu i zakazie jego sprzedaży osobom do 18. roku życia. Projekt wprowadza także obowiązek poddania osoby doprowadzonej do izby wytrzeźwień badaniom lekarskim oraz obowiązek natychmiastowego wezwania pogotowia w przypadku złego stanu zdrowia nietrzeźwego.


Pozostało jeszcze 36% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane