statystyki

UOKiK: Stosowanie klauzul niedozwolonych narusza interesy konsumentów

04.11.2011, 08:12; Aktualizacja: 04.11.2011, 08:17
Zastrzeżenia UOKiK wzbudziły postanowienia we wzorcach umów sprzedaży stosowane przez spółkę Wool Star sprzedającą m.in. wyroby z wełny na specjalnych pokazach. Przedsiębiorca zobowiązał się do zmiany kwestionowanych klauzul.

Reklama


Postępowanie w sprawie przedsiębiorcy zostało wszczęte na podstawie skargi konsumenta. Jedna z klauzul zakwestionowana przez Prezes UOKiK dotyczyła windykacji zaległych należności. Wątpliwości Urzędu wzbudził brak określenia procedur przy stosowaniu opłat za np. upomnienie telefoniczne, listowne, wizytę. W związku z tym, konsument nie wiedział ile razy i kiedy przedsiębiorca może obciążyć go opłatami.


Pozostało jeszcze 60% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama