statystyki

Kara w wysokości 1,5 mln zł. za mylącą kampanię reklamową

11.08.2009, 07:44; Aktualizacja: 19.03.2011, 13:17
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta uznała, że hasło sieci handlowej „Informujemy, że decyzją zarządu spółki Żabka Polska… zamykamy żabki”  wprowadzało konsumentów w błąd. Spółka musi zapłacić ponad 1,5 mln zł kary.


Reklama


Prezes UOKiK prowadzi obecnie 18 postępowań dotyczących reklamy. Wątpliwości Urzędu wzbudziła kampania reklamowa sieci sklepów Żabka prowadzona od września do końca października 2008 roku.


Pozostało jeszcze 77% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama