statystyki

Spoty profrekwencyjne nie są przekazem handlowym

29.08.2011, 07:34; Aktualizacja: 29.08.2011, 07:36

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyjaśnia, że wszelkiego rodzaju przekazy dotyczące udziału w wyborach, nie zawierające elementów popierających któregokolwiek kandydata, konkretną partię polityczną lub komitet wyborczy nie stanowią przekazu handlowego.

Dotyczy to szczególnie tzw. spotów profrekwencyjnych, edukacyjnych czy społecznych zachęcających np. do udziału w wyborach, czy skorzystania ze strony internetowej służącej weryfikacji obietnic wyborczych.


Pozostało jeszcze 34% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Polecane