statystyki

Większa ochrona konsumentów kupujących on-line priorytetem UOKiK

23.06.2011, 05:49

Skuteczne rozwiązywanie sporów z przedsiębiorcą oraz poprawa bezpieczeństwa nabywanych produktów to główne priorytety działań Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w czasie prezydencji Polski w Radzie Unii Europejskiej.

Reklama


Niskie zaufanie do zagranicznych zakupów, różny zakres ochrony konsumentów w krajach Unii Europejskiej, brak wiedzy o przepisach obowiązujących w innych państwach to w opinii UOKiK główne przyczyny zniechęcające konsumentów do kupowania poza granicami kraju. Dlatego jednym z priorytetów podczas prezydencji Polski będzie wzmocnienie pozycji słabszych uczestników rynku, zwłaszcza tych kupujących w sieci i poza lokalem przedsiębiorstwa- informuje UOKiK.


Pozostało jeszcze 83% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama