statystyki

Dyskryminacja kobiet w reklamach

24.01.2012, 09:37; Aktualizacja: 24.01.2012, 11:22
Rzecznik Praw Obywatelskich zwrócił się do Przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w sprawie umieszczania treści dyskryminujących kobiety w reklamach telewizyjnych. Interwencja RPO podyktowana została nasilającymi się skargami w tym przedmiocie.

Reklama


Do RPO wpływają skargi dotyczące umieszczania treści dyskryminacyjnych w reklamach telewizyjnych, zwłaszcza tych utrwalających stereotypy ról społecznych kobiet i mężczyzn. Rzecznik zwrócił się do KRRiT z prośbą o udzielanie informacji na temat działań podejmowanych w tym zakresie.


Pozostało jeszcze 86% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama