statystyki

KRRiT: Reklamy są za głośne

12.08.2011, 09:51; Aktualizacja: 12.08.2011, 10:04

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przeanalizowała wyniki przeprowadzonego w czerwcu i lipcu 2011 roku pierwszego monitoringu głośności reklam telewizyjnych. Monitoring miał sprawdzić czy nadawcy stosują się do rozporządzenia , zgodnie z którym są zobowiązani do dbania, by poziom głośności emitowanych reklam i telesprzedaży nie przekraczał poziomu głośności audycji je poprzedzających.

Reklama


Do KRRiT napływały w tej sprawie także liczne skargi od widzów, narzekających na uporczywość „głośnych reklam”. Pomiary prowadził, na zlecenie KRRiT, Uniwersytet Muzyczny w Warszawie, który dokonał pomiaru poziomu głośności emitowanych reklam u 58 nadawców.


Pozostało jeszcze 65% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama