statystyki

Kara UOKiK za wprowadzenie konsumentów w błąd

17.11.2010, 06:20; Aktualizacja: 19.03.2011, 13:22
Prezes UOKiK uznała, że działania spółki Intrum Justitia, polegające na kierowaniu pism do dłużników, które wprowadzały ich w błąd naruszyły zbiorowe interesy konsumentów. Na Spółkę została nałożona kara w wysokości ponad 220 tys. zł.

Z doświadczeń UOKiK wynika, że firmy windykacyjne nie zawsze respektują prawa konsumentów. Intrum Justitia prowadzi windykację wierzytelności na zlecenia przedsiębiorców. Kontaktuje się z dłużnikami listownie, telefonicznie lub za pośrednictwem windykatorów.


Pozostało jeszcze 65% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Polecane