statystyki

Ryanair wprowadził klientów w błąd

21.07.2010, 06:37; Aktualizacja: 19.03.2011, 13:21
Irlandzki przewoźnik został ponownie upomniany za wprowadzenie klientów w błąd w swoich ofertach. Firma zamieściła dwie reklamy prasowe oferujące przeloty w cenie 10 funtów. Drobnym drukiem wyjaśniono, że oferta podlega ograniczeniom.

Advertising Standards Authority czyli organizacja zajmująca się ochroną konsumentów przed nieuczciwą reklamą, w wyniku skargi złożonej przez Easyjet, oświadczyła, że "reklamy mogły wprowadzić konsumentów w błąd".


Pozostało jeszcze 58% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane