statystyki

Prawa konsumenta w regionie przygranicznym

24.02.2010, 06:38; Aktualizacja: 19.03.2011, 13:19
Polsko-Niemieckie Centrum Informacji Konsumenckiej będzie prowadzić poradnictwo transgraniczne.

Reklama


Wraz z nowym projektem "Konsument - Polsko-Niemieckie Centrum Informacji Konsumenckiej" brandenburska Centrala Konsumentów oraz dwa oddziały Federacji Konsumentów - w Gorzowie Wielkopolskim oraz w Zielonej Górze - prowadzą wspólnie poradnictwo transgraniczne. Teraz konsumenci po obu stronach granicy mogą korzystać z profesjonalnego poradnictwa w zakresie prawa konsumenckiego w kraju sąsiada. Partnerska współpraca obu organizacji jest współfinansowana ze środków unijnego programu EFRR (Interreg IVA). Swobodny dostęp do oferty rynkowej po obu stronach granicy generuje zapotrzebowanie na równie swobodny dostęp do informacji o rynku oraz obowiązujących przepisach konsumenckich. Konsumenci z Polski i z Niemiec mogą korzystać z naszej pomocy w ośrodkach: - Frankfurt nad Odrą, Polsko-Niemieckie Centrum Informacji Konsumenckiej, Karl-Marx-Str. 7, tel. 0049 335 50080650, e-mail: konsument@vzb.de - oddział Federacji Konsumentów w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Jagiełły 5, tel. 095 722-32-28 - oddział Federacji Konsumentów w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 9, pok. 216, tel. 068 325-59-75


Pozostało jeszcze 0% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama