statystyki

SA: Wydawca specjalistycznego dziennika, nie może sprzedawać gazety poniżej ceny detalicznej

25.07.2008, 10:29; Aktualizacja: 19.03.2011, 13:14
Praktyki wydawcy dziennika sportowego na lokalnym rynku codziennej prasy sportowej , sprzedając ego gazetę po cenie detaliczne niższej niż na innych obszarach Polski , mogą zostać uznane przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta za nadużycie pozycji dominującej.

Przed Sądem Apelacyjnym w Warszawie rozpatrywany był spór Pomiędzy Marquard Media Polska sp. z. o.o. w Warszawie a Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Zainteresowanym w sprawie było również Krakowskie Towarzystwo Kapitałowe Sport sp .z. o. o. w Krakowie.


Pozostało jeszcze 90% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Polecane