statystyki

UOKiK: Biuro podróży Bee & Free naruszyło interesy konsumentów

05.04.2012, 09:41; Aktualizacja: 05.04.2012, 09:42
Prezes UOKiK uznała, iż warszawskie biuro podróży Bee & Free stosowało postanowienia, które naruszyły zbiorowe interesy konsumentów i nałożyła karę finansową ponad 67 tys. zł.

Reklama


Postępowanie przeciwko przedsiębiorcy zostało wszczęte przez Urząd w lipcu 2011 roku. W jego rezultacie Prezes UOKiK stwierdziła, że Bee & Free stosowało postanowienia tożsame z wpisanymi do rejestru klauzul niedozwolonych oraz sprzeczne z ustawą o usługach turystycznych. Przeanalizowano wzorce umów oraz katalogi reklamujące ofertę spółki.


Pozostało jeszcze 72% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama