statystyki

Prawa konsumenta w sieci

16.02.2009, 06:43; Aktualizacja: 19.03.2011, 13:16
Zwrot towaru, który się już nie podoba? Możliwe, ale tylko przy sprzedaży przez Internet – to podstawowe prawo różniące zakupy wirtualne od tradycyjnych. UOKiK zwraca uwagę na zasady obowiązujące w Sieci.

 

Reklama


Zakupy on-line cieszą się coraz większym zainteresowaniem Polaków. Z badań przeprowadzonych przez firmę Gemius w 2008 roku wynika, że aż 66 proc. internautów co najmniej raz dokonało zakupów za pośrednictwem Internetu. Jednak wybierając tę formę zakupów konsumenci powinni więcej uwagi poświęcić na sprawdzenie sprzedawcy – unikną wówczas problemów z nieuczciwymi przedsiębiorcami.


Pozostało jeszcze 83% treści

Czytaj wszystkie artykuły
Miesiąc 97,90 zł
Zamów abonament

Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Zapoznaj się z regulaminem i kup licencję
Więcej na ten temat

Reklama


Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Redakcja poleca

Galerie

Wyszukiwarka kancelarii

SzukajDodaj kancelarię

Polecane

Reklama