Kancelaria Wardyński i Wspólnicy po raz drugi jest partnerem merytorycznym IX Dni Marketingu Sportowego - Międzynarodowego Spotkania Sportu i Biznesu, które odbędzie się w dniach 18-19 listopada 2010 roku w Centrum Olimpijskim w Warszawie.

Jej obecność na Dniach Marketingu Sportowego jest związana z działalnością Grupy Prawa Sportowego, kierowanej przez adwokata Jana Ciećwierza, wspólnika kancelarii.
Podczas konferencji prawnicy kancelarii przybliżą następujące zagadnienia:

„Pułapki prawne w umowach sponsoringowych” – dr Damian Flisak, Maciej Kiełbowski

„Źródła finansowania działalności klubów sportowych” – Klaudia Przybyłowicz, Marcin Pietkiewicz

Odnosząc się do tematyki swojego wystąpienia, dr Damian Flisak powiedział: „Jednym z celów konferencji jest podniesienie świadomości na temat roli poprawnie sformułowanych umów sponsorskich. Obecnie nadal dominuje przekonanie, że do załatwienia wielu spraw wystarczą umowy ustne. Zapomina się, że wszelkie umowy spisuje się na złe czasy, a w chwili konfliktu między stronami dawna znajomość nie odgrywa żadnej roli. Liczą się wyłącznie poprawne i jednoznaczne zapisy umowne. Jest to szczególnie istotne w przypadku umów sponsoringowych, które powinny być spisywane bardzo dokładnie i rzetelnie, w celu wyeliminowania wątpliwości
Dni Marketingu Sportowego, organizowane przez firmę SportWin, dzięki swojej cykliczności, dynamicznemu rozwojowi oraz wysokiemu poziomowi merytorycznemu są uważane za największe i najważniejsze wydarzenie marketingu sportowego w Polsce.
Celem konferencji jest wypromowanie profesjonalnego modelu zarządzania w polskim sporcie, ukazanie ogromnych możliwości, jakie daje marketing sportowy, a także stworzenie forum debaty o wizji rozwoju sportu w Polsce.
Dni Marketingu Sportowego to dostęp do najwyższej jakości wiedzy o marketingu sportowym, sponsoringu i zarządzaniu sportem, możliwość nawiązania bezpośrednich kontaktów z potencjalnymi partnerami biznesowymi, a także szansa zaistnienia w branży biznesu sportowego.
Konferencja skierowana jest do przedstawicieli firm zaangażowanych w projekty sportowe, klubów sportowych, sponsorów sportu, menedżerów sportu, inwestorów oraz firm z branży infrastruktury sportowej, firm zajmujących się turystyką sportową, incentive & sport oraz hospitality, agencji consultingowych, marketingowych oraz PR, firm badawczych, przedstawicieli mediów, producentów odzieży i gadżetów sportowych, zarządzających obiektami sportowymi, doradców ds. sportu, kancelarii prawniczych, przedstawicieli miast, gmin i regionów (samorządy lokalne, urzędy miejskie, urzędy marszałkowskie i wojewódzkie), a także firm z sektora IT oraz nowych technologii wykorzystywanych przez kluby oraz sponsorów.
Szczegóły dotyczące IX Dni Marketingu Sportowego znajdują się na stronie internetowej: www.dms2010.pl.