statystyki

Prawnicy na bilbordy!

15.04.2008, 13:20; Aktualizacja: 19.03.2011, 01:48

Marketing usług prawniczych, to dziedzina, która w ciągu ostatnich kilku lat bardzo ewaluowała. Chodzi tu nie tylko o ogromną różnicę między narzędziami, jakimi posługiwaliśmy się dawniej, a tymi, które są w użyciu obecnie, ale przede wszystkim o podejście prawników i kancelarii.

Znacząco na zmiany wpłynęły nowelizacje zasad etyki radców prawnych, zarówno te ostatnie, jak również te sprzed ponad 4 lat. Pamiętajmy jednak, że przepisy korporacyjne wyznaczają nam tylko ramy, w których się poruszamy. O tym, czy skorzystać z możliwości i w jaki sposób to zrobić, kancelarie decydują indywidualnie.


Pozostało jeszcze 86% treści

Czytaj wszystkie artykuły na gazetaprawna.pl oraz w e-wydaniu DGP
Zapłać 97,90 zł Kup abonamentna miesiąc
Mam kod promocyjny
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję

Polecane

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Galerie

Polecane